Kal0nline

Wszystko o grze Kal0nline


#1 2009-02-01 13:45:56

DestroY

Administrator

10157755
Zarejestrowany: 2008-11-04
Posty: 18
Punktów :   
WWW

Jak grać Thiefem.

Thief



„Bezszelestny i nie do wytropienie zabójca” Obwinia świat za swój przeklęty los bla bla bla itd...
Przejdźmy do ciekawszych rzeczy jak historia klasy.


Thief jest postacią która walczy tak samo jak knight w zwarciu choć z dodatkami umiejętności hiding potrafi umiejętnie unikać przeciwników. Siła ataku wyższa od siły knighta ale z umiejętnościami niektórzy twierdzą że przewyższa siłę archera. Ogromnym zapasem celności i siłą ataku musiał nadrobić braki którymi są pkt życia, umiejętności uniku oraz obrony. Grając thiefem trzeba się szykować na to że tak samo jak knight będzie żarł medy oraz tak jak łucznik będzie często ginął jeśli nie będziemy bardzo ostrożni. W przeciwieństwie do innych klas thief nie ma aż takiego problemu że po 30lvl musi na gwałt wybierać kim chce być w przyszłości.

http://img.inixgame.com/EKal_0511/GameInfo/je_tree_04.jpg

1. Wandering Thief: Podstawa Thiefa, specjalizuje się w walce wręcz i umiejętności Hiding.
2. Thief Guild member: (30lvl ) Posiada więcej umiejętności ataku podczas działania Hiding
3. Hitman: (50lvl) (Hit) Specjaliści od walk 1na1, posiada umiejętności przeznaczone do zabijania takie jak quick attack i fatal wound. Assassini są profesjonalnymi zabójcami i nigdy się nie zawahają poświęcić nawet samego siebie jak długo mają wyeliminować cel.
4. I. Swordsman (IS): (50lvl) IS preferuje konfrontacje z przeciwnikiem. Ich umiejętności szybkiego poruszania się i counterattaki mogą wytrącić przeciwnika z równowagi, potrafią obniżyć obronę przeciwnika by odsłonić punkty życiowe. IS nie waha się by powalić wielu przeciwników samemu.
5. Dark Shadow (DS?): (70lvl) Kontynuacja Hitmana. Nikt nie przeżyje kiedy położy swoje oczy na DSie. Obdarzony umiejętnością hiding. DS ukrywa się pod kurtyną cienia podczas walki. Jeśli musisz walczyć z nimi, używaj intuicji a nie oczu które mogą cię zmylić. I uważaj na plecy; DS może ukryć się w twoim cieniu i zabić cię zanim się zorientujesz.
6. Unearthly Ghost (UG?): (70lvl) Kontynuacja IS. UG niechętnie zabijają przeciwników, ale uwielbiają zabawiać się z nimi w podobny sposób co DS. Kiedy DS doskonale opanowali umiejętność ukrycia w cieniu UG skupili się na posługiwaniu sztyletami. Ich sztylety są tak szybkie że nikt nawet nie widział jak się poruszają oraz ich kształtu; dlatego nazwa Nieziemski Duch.

Statystyki

Dobra mamy już thiefa ale co dalej.
Jako początek najlepiej kierować się w tym kierunku
podstawowe str
hlt 90
agi 60
Takie staty powinniśmy mieć na 37lvl (3 wolne pkt)
Po tym powinniśmy zdecydować co chcemy osiągnąć.
Ja opracowałem dwa buildy dla thiefa.

To są buildy opracowane przeze mnie które wg. mnie wydają się najlepszym wyborem.
Jednak to TY musisz sam wybrać co chcesz osiągnąć.
Chcesz opracować swój własny? Wydaje ci się że lepiej rozdasz pkt?
KalEncyklopedia
Daję ci wolną rękę tylko pamiętaj że nigdy nie uda ci się opracować idealnego buildu bo każdy będzie miał jakieś wady

Skille


Opis

1-30

Attack Power Up – zwięsza podstawowe obrażenia, na g10 dodaje 10 do minimum i 10 do maksimum, wymaga 2 lvl
Increase Target Rate - zwiększa celność, działa w tle, wymaga 10 lvl
Hiding - ukrycie pod kurtyną cienia lub po prostu zniknięcie, zmniejsza szybkość poruszania się, na g3 działa przez 30 sec, wymaga 15 lvl
WARIANT- hide może być praktycznie tylko do hitowania z 4 skilli przedziału 30-50 używane. Tak więc jak ktoś nie planuje długiego przebywania w hide, to g1 spokojnie mu wystarczy.
TAKTYKA- skilla najlepiej używać w czasie konieczności tj. masz hp że padasz na hita od mobka, wtedy znikasz, odnawiasz hp i atakujesz przeciwnika. Nie opłaca sie podchodzić do moba już niewidzialnemu, bo możesz paść na cooldownie tego skilla, a tak przeżyjesz. Ponadto jesteś nieśmiertelny i nie imają się ciebie żadne splasze czy stormy, nawet jak mag wie gdzie jesteś. by archlich
Assault - pierwszy skill do ataku, można jedynie atakować podczas działania skillu Hiding, dmg = (Agility / 2) * 10, na g5 czysty dmg +128, celność +10, Szansa na krytyczne uderzenie 10%, wymaga 19 lvl i Hiding 1 lvl
DOPISEK- bardzo słaby skill.. nie dość że wyłącza hide, to jeszcze wali mniej niż normalnie się hituje.
Increase Critical Rate - zwiększa szanse na krytyczne uderzenie, działa w tle, wymaga 19 lvl
Increase Critical Damage - zwiększa obrażenie krytycznego uderzenia, działa w tle, wymaga 24 lvl
% zwiększenia dmgu z crita jest bardzo, bardzo wysoki.


30-49

Stun – drugi i bardzo przydatna umiejętność do ataku podczas działania Hiding, narzuca efekt snu, brak danych co do obrażeń, tymczasowo zmniejsza obronę wroga o 50, jeśli nie trafi tymczasowo zmniejszy obronę użytkownika o 5,wymaga 30 lvl i Assault 1 lvl
DOPISEK- pośredni skill ataku jeżeli crit nie wejdzie. Jeżeli natomiast wejdzie, to klękajcie moby, ok 2k obrażeń na g1-3
Confusion – narzuca efekt stun bez obrażeń,wymaga 30 lvl i Assault 1 lvl
Strangle – umiejętność do ataku podczas działania umiejętności Hiding, narzuca efekt stun, na g5 zwiększa siłę obrażeń +100, celność +14, wymaga 35 lvl i Assault 2 lvl
Dual Shadow – umiejętność do ataku podczas działania umiejętności Hiding, na g5 zwiększa siłę ataku +12, celność +2, uniki +3, wymaga 40 lvl i Strangle lvl 1

OGÓLNA TAKTYKA Thief Guild Member- te 4 skille pomagają w walce z wieloma przeciwnikami. np jeżeli wymedujesz się z 3 red mobów, to 4 walniesz z Confusion i nadal możesz się wymedować. Gdy ten się obudzi, robisz stealth i walisz ze strangle go, wracając do bicia pozostałych. Możesz także podczas hide dowalić mu z stuna, lub na farta w innego aby położyć go na hita i mieć nadal 3 na klacie. Dual shadow to ostateczne rozwiązanie pozwalające na walke z 4 naraz ponieważ zwiększy użytkownikowi EvA.
Skilli tych używa się wedle CD i wedle żądania...
Najlepiej użyć ich nie na początku a w środku walki.
50-69

Hitman
Fatal Wound – zadaje obrażenie i dodatkowo efekt DoT(@FaQ), wymaga 53 lvl
DOPISEK- potężny skill... zadaje chyba z 500 co chwile działania
Ankle Amputate – atakuje kostkę wroga by zmniejszyć szybkość poruszania się, wymaga 54 lvl i Fatal Wound lvl 1
DOPISEK- jeden z najgorszych skilli w kalu
Suicidal Blow – pochłania hp użytkownika, zadaje duże obrażenie, zwiększa celność, może być użyta tylko wtedy kiedy użytkownik ma 60% lub więcej hp, wymaga 56 lvl
DOPISEK- to "zwiększa celność" to według opisu w kalu +100 OTP... chyba użycie zjada 450hp, chyba
Vital Strike – Kiedy cel ma 50% lub mniej hp atakuje słaby punkt z dużymi obrażeniami i narzuca efekt stun, kiedy hp wroga jest większe niż 50% zadaje tylko obrażenia, wymaga 56 lvl
Rupture – narzuca efekt DoT, wymaga 58 lvl i Ankle Amputate 1 lvl
Final Blow – kiedy wróg ma 50% lub mniej hp zużywa całą manę by uderzyć krytycznie, wymaga 60 lvl i Rupture 2 lvl
DOPISEK- niektóre moby w D5 będą miały tego skilla co czyni je śmiertelnie niebezpiecznymi gdy zjadą cię do -50% hp

IS
Dance of Killing - „prysznic ataków” na wroga, wymaga 50 lvl
DOPISEK- masowy zjadacz mobów, o ile się nie myle będzie to skill działający przez 20 sec i za każdym naciśnięciem na moba przez te 20 x sec będzie sypać prysznicem ataków... chyba podczas nich może wejść kilka critów bądź eb lub mix
Spin Attack – atak obszarowy krótkiego zasięgu, zadaje obrażenie dookoła użytkownika, wymaga 50 lvl
DOPISEK- pewnie IS będą nieco chętniej brani na splasza bo dmg to dmg
Counter Attack – Kiedy użytkownik zostanie zaatakowany odbija pewną ilość obrażeń z powrotem do atakującego wroga tylko podczas działania tej umiejętności, wymaga 53 lvl
Armor Breaker – atakuje zbroję przeciwnika by zmniejszyć jego obronę, wymaga 54 lvl
Twin Blade Attack – zadaje duże obrażenia obydwoma sztyletami, wymaga 60lvl



W co dawać

1-30

Increase Target Rate - max
Hiding - max
Increase Critical Rate - max
Increase Critical Damage - max
Assault - 1lvl jako filler by uruchomić drzewko skilli

30-49

Stun – max
Confusion - max
Assault 2lvl dopiero na 35lvl dodajemy w niego jako filler by uruchomić drzewko skilli
Strangle - max
Dual Shadow - max

50-69

Hitman
(no i tu cienko bo musimy wbić 3lvl by odblokować pierwszy skill ale nie ma co się przejmować Hitman nam to wynagrodzi później)
Wszystkie skille jakie ma hitman powinniśmy bez problemu wymaxować już na 62lvl (zostają 2 skill pkt które można wykorzystać wcześniej) i jedynie co nam pozostało to powrócić do poprzednich jobów by ulepszyć naszą postać.
I dlatego ja bo inni będą odradzać ale później napiszę dlaczego radzę powoli wymaxować
Attack Power Up

IS
Tak samo jak w poprzednim przypadku tyle że tu już to jest na 60lvl i jedynie co nam pozostało to zabawić się z skillami z poprzednich jobów tylko że w tym przypadku wymaxujemy wszystko już na 68lvl.

Na razie są to niepotwierdzone informacje ale jak do tej pory nie zmienili to już raczej nic się nie zmieni.



FaQ

Co to jest DoT??
Damage over Time, czyli obrażenie zadawane z czasem. Takie działanie ma także Poison Arrow, Pain i Poison Cloud

Dlaczego Attack Power Up?
Bo dodaje 10min i 10 max. Na 30lvl może nam się wydawać mało ale na 60+ lvl ludzie wydają już 3+ pkt by zwiększyć str o 1 (90+ str) a żeby zwiększyć siłę ataku o 10 max trzeba włożyć już w str 80 pkt (chyba nie muszę liczyć ile to jest lvli??) a i tak nie ma innych umiejętności które aż tak nam pomogą

Dlaczego nie mogę wymaxować skilli z przedziału 1-30 (Attack Power Up i Assault) już na 40lvl jak idę na ISa skoro i tak je wymaxuje na 68lvl?
Bo wtedy braknie ci SP by wytrenować aktualne umiejętności.


KOMPUTER PRONOX Technology
Dwurdzeniowy Procesor "Intel Pentium Core2 Duo E7300"
Pamięć RAM 4GB
Twardy Dysk 750GB
Karta Graficzna GF9500GT 1024 PX
Nagrywarka DVD LG GH-22LP20
Czytnik Kart

Offline

 
Pamiętaj o Regulaminie!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.1ig10.pun.pl www.predatorsshaiya.pun.pl www.pogadanki17.pun.pl www.world-of-mafia.pun.pl www.radiopullzfm.pun.pl